Gobierno de España. Ministerio de Hacienda y Función Pública. Abre nueva ventana
Administración Presupuestaria

Gertakarien kudeaketa

Aplicación REMEDY

Informazio-sistemetara sartzen edo horiek erabiltzen oztopatzen edo galarazten duten gertakariak Aurrekontu-informatikaren Bulegoaren Ustiapeneko IV. Dibisioaren Gertakariak Koordinatzeko Unitateari jakinarazi beharko zaizkio. Izan ere, nagusitzen diren gertakari guztiak kudeatzeko ardura duen Unitatea da, eta honako bide hauek erabiliko ditu hori egiteko:

  1. REMEDY APLIKAZIOA kanpoko erabiltzaileak. Gertakariak Koordinatzeko Unitateari gertakari bat jakinarazteko REMEDY APLIKAZIOA kanpoko erabiltzaileak aplikaziora konektatu beharko zara, atal honetan erakusten den sartzeko ikonoaren bidez. Pertsonalizatutako mahaigainean izango duzu eskuragai. Tresna erabiliko den lehenengo aldian horretan izena eman beharko da; horretarako, helbide elektronikoa eta hitz gakoa idatzi beharko dira. Jarraian, postontzira iritsiko zaizun kodea idatzi beharko duzu. Aplikazioan sartu eta gero, “Eskuragai dagoen APLIKAZIO-GERTAKARIA” botoia sakatu beharko duzu. Agertuko zaizun pantailan “Orain eskatu” sakatu beharko duzu. Orduan, inprimaki bat ikusiko duzu, eta gorriz idatzitako “derrigorrezkoa” hitza daukaten derrigorrezko eremu guztiak bete beharko dituzu. “Azalpen zehatza” eremuan arazoa zehazten duen testua idatzi beharko duzu (egiten ari zen ekintza, errorearen mezua, agertu zaizun orrialdea zein den, eta abar). Horrez gain, “Aplikazioak” eremuan zailtasunak sortu dituen informazio-sistema aukeratu beharko duzu. Halaber, “Gertakaria” eremuan zer-nolako gertakaria den aukeratu beharko duzu.

    Fitxategi bat (adibidez, errore-mezuaren pantaila-irudia) gehitzeko aukera daukazu ere bai, “Fitxategiak gehitu” botoia sakatuz.

    Aurreko datu guztiak bete eta gero,Eskaera bidali botoia sakatu beharko duzu gertakaria REMEDY aplikazioan altan emateko.

    Hasierako orrialdeko “Nire jarduera” botoian. Aplikazioak bidalitako eskaeren zerrenda erakutsiko dizu. Gertakariren bat aukeratuz gero, horren jarraipena egin ahal izango duzu. Gainera, ebazpenean parte hartuko duten laguntza-taldeek bidaltzen dituzten datuak kontsultatu ahal izango dituzu, eta zuk zeuk informazio gehigarria gehitu ahal izango duzu “Iruzkina gehitu” botoia sakatuz.

    Aplikazioak mezu elektroniko bidezko jakinarazpen automatikoak bidaliko dizkizu gertakariaren eboluzioa zehazteko.

    SINOI APLIKAZIOA. 2020ko azaroaren 16tik aurrera SINOI aplikazioa data hori baino lehen sortu diren gertakariak kudeatzeko eta ixteko egongo da eskuragai. Gertakari berri guztiak REMEDY APLIKAZIOA kanpoko erabiltzaileak aplikazioaren bidez ireki beharko dira.

  2. HELBIDE ELEKTRONIKOA. Postontzia: uci@igae.hacienda.gob.es. Erabiltzaileek helbide elektroniko honetara mezu bat bidali ahal izango dute REMEDY aplikazioaren bitartez gertakari bat jakinarazi ezin badute. Beraz, mezu elektroniko bat bidali beharko dute honako helbide honetara, uci@igae.hacienda.gob.es Azalpena atalean erabiltzailearen kodea (8 posizio), tarte bat eta, jarraian, arazoa laburtzen duen testua idatziz. Adibidez, “Errorea XXXXX aplikazioan”, “Arazoak ziurtagiriarekin”, “Errorea pertsonalizatutako mahaigainean sartzean”, eta abar. Mezuan honako kontu hauek zehaztu beharko dira: harremanetan jartzeko pertsonaren izen-abizenak, telefono-zenbakia, NANa, kokalekua (Autonomia-erkidegoa, Udalerria, eta abar), konektatzeko bidea (SARA sarea ere deitzen den Intranet Administratiboa, internet, eta abar), eta arazoaren azalpen zehatza (egiten ari zen ekintza, errorearen mezua, agertu den orrialdea zein den, eta abar).

  3. TELEFONO-ZENBAKIA. 91 583 14 33 (lau linea). Erabiltzaileek telefono-zenbaki honetara deitu ahal izango dute gertakaria aurretik zehaztutako bideetatik jakinarazi ezin badute.

OHARRA: Gertakariak Koordinatzeko Unitatearen arretarako ordutegia 7:30etatik 23:59tara da, astelehenetik ostiralera, betiere jaieguna ez bada estatu osoan.