Gobierno de España. Ministerio de Hacienda y Función Pública. Abre nueva ventana
Administración Presupuestaria

Gestió d'Incidències

Aplicación REMEDY

Les incidències que dificultin o impedeixin l'accés o utilització als sistemes d'informació han de notificar-se a la Unitat de Coordinació d'Incidències de la Divisió IV d'Explotació de l'Oficina d'Informàtica Pressupostària, com a Unitat responsable de gestionar de forma centralitzada, totes les incidències que es produeixin, segons els mètodes següents:

  1. APLICACIÓ REMEDY usuaris externs. Per notificar una incidència a la Unitat de Coordinació d'Incidències, ha de connectar-se a l'aplicació REMEDY usuaris externs a través de la icona d'accés que es mostra en aquest apartat i que tindrà disponible en el seu escriptori personalitzat. La primera vegada que es va a usar l'eina és necessari registrés en la mateixa, introduint per a això l'adreça de correu i una paraula clau. A continuació, haurà d'escriure el codi que li arribarà en aquest moment a la seva bústia de correu. Una vegada en l'aplicació, haurà de seleccionar el botó de “INCIDÈNCIA D'APLICACIÓ Disponible”. En la pantalla que apareix cal punxar sobre el botó “Demanar ara”. Es visualitzarà un formulari en el qual els camps obligatoris que ha d'emplenar són els que apareixen marcats amb la paraula obligatori en color vermell. El camp “Descripció detallada” haurà de contenir un text explicatiu amb la descripció del problema (acció que s'estava realitzant, missatge exacte de l'error, pàgina en la qual apareix, etc.). També haurà de seleccionar, en el camp “Aplicacions”, el Sistema d'Informació amb el qual existeixen dificultats. Així mateix, haurà de triar, en el camp “Incidència”, el tipus d'incidència del que es tracta.

    També es pot adjuntar un fitxer (exemple: captura pantalla missatge d'error), prement en el botó “Adjuntar arxius”.

    Una vegada completats les dades anteriors, premerà en el botó Enviar petició perquè la incidència sigui donada de alta en l'aplicació REMEDY.

    En el botó “La meva activitat” de la pantalla inicial. L'aplicació li mostrarà una consola amb les peticions enviades. En seleccionar una incidència, podrà realitzar el seguiment de la mateixa, ben consultant les dades que remetin els grups de suport que intervinguin en la seva resolució, ben afegint informació addicional prement en el botó “Agregar comentari”.

    L'aplicació també li enviarà de forma automàtica notificacions via correu electrònic informant-li de l'evolució de la incidència.

    APLICACIÓ SINOI. A partir del 16 de novembre de 2020, l'aplicació SINOI roman oberta per a gestió i tancament de les incidències creades abans d'aquesta data. Totes les noves incidències han d'obrir-se amb l'aplicació REMEDY usuaris externs.

  2. CORREU ELECTRÒNIC. Bústia: uci@igae.hacienda.gob.es. Els Usuaris podran dirigir-se a aquesta bústia de correu electrònic davant la impossibilitat de notificar una incidència a través de l'Aplicació REMEDY. Per a això s'ha d'enviar un correu electrònic, a l'adreçauci@igae.hacienda.gob.es indicant en el camp Assumpte, el codi d'Usuari (8 posicions), un espai en blanc i a continuació, qualsevol text descriptiu que resumeixi el seu problema: Per exemple, "Error en aplicació XXXXX"; "Problemes amb certificat", "Error en accés a escriptori personalitzat", etc... En el cos del missatge s'ha d'especificar: nom i cognoms de la persona de contacte, telèfon, DNI, ubicació (Comunitat autònoma, Ajuntament, etc.), forma de connexió (Intranet Administrativa -també cridada xarxa SARA- o Internet..) i la descripció detallada del problema (acció que s'estava realitzant, missatge exacte de l'error, pàgina en la qual apareix, etc.).

  3. NOMBRE TELÈFON. 91 583 14 33 (amb quatre línies). Els Usuaris podran dirigir-se a aquest número de telèfon davant la impossibilitat justificada de notificar la incidència a través dels mètodes anteriors.

NOTA: L'horari d'atenció de la Unitat de Coordinació d'Incidències és de 7:30 h a 23:59 h. de dilluns a divendres, sempre que no sigui dia festiu en tot el territori nacional.