A relación de certificados admitidos nos servizos proporcionados a través deste Portal (Sede) son aqueles admitidos pola plataforma@FIRMA (tanto respecto da prestación de identificación como á de firma electrónica). Estes son: os certificados publicados na web de Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital (https://sedeaplicaciones.minetur.gob.es/Prestadores/) de Prestadores de servizos de Certificación de Firma Electrónica, así como os certificados europeos que son recoñecidos pola TSL correspondente a cada país (https://esignature.ec.europa.eu/efda/tl-browser/).
En todo caso, serán certificados admitidos (para efectos de identificación ou para efectos de asina) aqueles que superen a validación prevista na aplicación VALIDe da Secretaría de Estado de Función Pública, fóra dos certificados de pseudónimo, que non se permiten como medio de identificación para o acceso aos sistemas do IGAE e a Secretaría de Estado de Orzamentos e Gastos.
Para ampliar información xenérica sobre firma electrónica e certificados pódese consultar a información que proporciona o
Portal de administración electrónica.
Portal para resolver as dúbidas que poidan xurdir na utilización do eDNI