Gobierno de España. Ministerio de Hacienda y Función Pública. Abre nueva ventana Secretaría de Estado de Presupuestos y Gastos
Administración Presupuestaria

Oficina Virtual

 

@dministración electrónica 

A Oficina virtual facilita o acceso ao catálogo de sistemas de información e de servizos web proporcionados pola Administración orzamentaria aos organismos públicos, así como ao servizo de solicitude de acceso a calquera dos sistemas ou servizos do devandito catálogo e ao escritorio personalizado de aplicacións ou bases de datos con acceso restrinxido, previa autorización.

Así mesmo proporciona servizos de descarga, a través de Internet, de versións actualizadas de programas ou aplicacións informáticas de interese para a xestión económico orzamentaria dos órganos xestores e entidades públicas, a relación de formatos normalizados para o intercambio de información con sistemas de información da Administración orzamentaria, postos a disposición de usuarios externos ao devandito ámbito, e utilidades ofrecidas aos centros xestores para a elaboración dos Orzamentos Xerais do Estado.

Tamén a través desta canle pode accederse á contorna colaborativa dispoñible para os centros xestores e entidades adheridas ao sistema de apoio á xestión económico-orzamentaria de entidades públicas de natureza administrativa e orzamento limitativo así como a outras utilidades de interese para os usuarios do portal da Administración orzamentaria.

Por último, ofrécese acceso para a verificación de documentos electrónicos xerados e custodiados no ámbito da Administración orzamentaria e información sobre as actuacións administrativas automatizadas realizadas neste ámbito.

A través das seguintes ligazóns poden consultarse, tanto aqueles Sistemas de información que son accesibles por usuarios externos ao ámbito da Administración orzamentaria, como os prestadores de servizos de certificación aceptados para aqueles sistemas que requiren do uso de certificado electrónico ou firma electrónica como medio de identificación ou/e autenticación:

Novidades

  • Especificaciones TELCON. Versión 3.0 (Junio 2021)
  • Nueva versión: Verificación de documentos electrónicos (mayo 2020)
  • NOTA INFORMATIVA. Puesta en producción del sistema de información "Registro de Información de Control de Entidades Locales» (RICEL)" (mayo 2020)
  • Especificaciones de Ingresos OOAA TELCON. Versión 3.0 (Marzo 2021)
  • Nueva versión BÁSICAL 14.1 disponible (Octubre 2019)
  • Modificación en la funcionalidad de los revisores de DocelWeb. Las acciones anteriores han sido sustituidas por las de “Revisión favorable” y “Revisión desfavorable” sin alterar su funcionalidad, manteniendo el firmante la potestad final sobre la firma de la solicitud. Se ha incorporado una nueva funcionalidad “Rechazar” mediante la cual un revisor puede devolver una solicitud sin necesidad de actuación por parte del firmante. Para activar esta funcionalidad del revisor, el firmante ha de marcar la opción “Facultad de rechazo” en la configuración de la regla de revisión.
  • NOTA INFORMATIVA Nº 2/2016. Tratamiento contable a aplicar a los “Acuerdos de concesión” de servicio público que realicen las entidades sometidas al Plan General de Contabilidad Pública adaptado a la Administración Local (PCN) o al Plan de Cuentas Local Simplificado (PCS).
  • Recomendación técnica de la IGAE sobre la utilización de la cuenta “Acreedores por operaciones pendientes de aplicar a presupuesto” del Plan General de Contabilidad Pública con periodicidad mensual en el ámbito de las Comunidades Autónomas. 
  • NOTA INFORMATIVA Nº 1/2016. Recomendación técnica de la IGAE sobre la utilización de la cuenta 413 “Acreedores por operaciones pendientes de aplicar a presupuesto” del Plan General de Contabilidad Pública adaptado a la Administración Local (Plan de Cuentas Normal) con periodicidad mensual.  
  • Entorno colaborativo SOROLLA2
  • Visor general de instancias XBRL para las cuentas anuales de las entidades públicas