L`Oficina virtual facilita l`accés al catàleg de sistemes d`informació i de serveis web proporcionats per l`Administració pressupostària als organismes públics, així com al servei de sol·licitud d`accés a qualsevol dels sistemes o serveis d`aquest catàleg i a l`escriptori personalitzat d`aplicacions o bases de dades amb accés restringit, prèvia autorització.
Així mateix proporciona serveis de descàrrega, a través d`Internet, de versions actualitzades de programes o aplicacions informàtiques d`interès per a la gestió econòmic pressupostària dels òrgans gestors i entitats públiques, la relació de formats normalitzats per a l`intercanvi d`informació amb sistemes d`informació de l`Administració pressupostària, posats a la disposició d`usuaris externs a aquest àmbit, i utilitats ofertes als centres gestors per a l`elaboració dels Pressupostos Generals de l`Estat.
També a través d`aquesta llera pot accedir-se a l`entorn col·laboratiu disponible per als centres gestors i entitats adherides al sistema de suport a la gestió econòmic-pressupostària d`entitats públiques de naturalesa administrativa i pressupost limitatiu així com a altres utilitats d`interès per als usuaris del portal de l`Administració pressupostària.
Finalment, s`ofereix accés per a la verificació de documents electrònics generats i custodiats en l`àmbit de l`Administració pressupostària i informació sobre les actuacions administratives automatitzades realitzades en aquest àmbit.
A través dels següents enllaços poden consultar-se, tant aquells Sistemes d`informació que són accessibles per usuaris externs a l`àmbit de l`Administració pressupostària, com els prestadors de serveis de certificació acceptats per a aquells sistemes que requereixen de l`ús de certificat electrònic o signatura electrònica com a mitjà d`identificació o/i autenticació: